Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wij hebben het antwoord! Kom je er toch niet uit? Neem contact met ons op.

Bestellen, betalen en annuleren?

  • Hoe kan ik bestellen en betalen?

    U kunt via onze webshop bestellen, bezorgdatum inplannen, aangeven of u de plank zelf haalt of terugbrengt of beiden en dan betalen via iDEAL. Ook kunt u via de WhatsApp bestellen en betalen via een Tikkie. De betaling is altijd vooraf, de bestelling wordt na de betaling in behandeling genomen. Betaling = Bevestiging

    Tijdens de drukke feestdagen is bestellen via de website uitgesloten. Bestellingen kunnen dan alleen via de WhatsApp (0650501356) worden geplaatst en dienen afgehaald bij ons Pick-up point te Enschede.

  • Waarom kan ik niet bestellen?

    U kunt bestellen zolang de voorraad strekt of tot uiterlijk 24 uur van tevoren kunt een plank bestellen via de website. U dient contact op te nemen via de whatsapp als u last-minute wil bestellen, wij kijken dan of wij nog genoeg verse producten hebben om u verder te kunnen helpen.

    Tijdens de feestdagen is bestellen via de website uitgesloten. Bestellingen via de website zijn afgeblokt en kunnen dan alleen via de WhatsApp (0650501356) worden geplaatst en afgehaald bij ons Pick-up point Enschede.

    LET OP !!

    Als u niet kunt bestellen voor bezorging dan woont u te verder dan 20 km, u kunt de bestelling dan altijd zelf afhalen bij ons Pick-up point. Bezorging is ook dan mogelijk maar we rekenen gemiddeld 1 euro per km na het leveringsbied en u dient de plank zelf te retourneren.

    Zondag werken wij met het pick-up point afhalen dient dan te gebeuren tussen 12.00/12.30 uur.

    Wij maken een uitzondering voor de grotere orders boven de 20 personen deze kunnen evt. worden bezorgd ook op zondag in overleg in de ochtend en voormiddag.

  • Kan ik annuleren?

    U kunt tot 96 uur van de geplande datum, kosteloos de bestelling annuleren of verzetten.

    Bij annulering binnen 48 uur van de geplande datum worden er 50% kosten in rekening gebracht.

    Bij annulering binnen 24 uur (en er is speciaal voor u ingekocht) worden er 100% kosten in rekening gebracht.

  • Bezorgen en afhalen

  • Is de bezorging gratis?

    Nee, binnen een straal van 7,5 km van onze pick-up in de gemeente Enschede worden de planken voor 2,50 gebracht aan huis ! Hierbuiten wordt er een onkosten/reiskostenvergoeding van 7,50 euro per rit gevraagd tot 15 km. Deze reiskostenvergoeding wordt voor u berekend bij de afronding van uw bestelling.

    U dient de planken zelf te retourneren naar de pick-up. Wij kunnen de planken ook weer voor u ophalen maar berekenen hiervoor een onkosten vergoeding van 7,50 euro binnen Enschede. Klikt u de opties aan in het afreken menu.

    Kunt u niet kiezen voor bezorging?

    Dan valt u buiten het bezorg gebied en kunt u de bestelling afhalen op ons pick-up point (bezorging is in overleg mogelijk echter word er dan1 euro per km gerekend per heen-of terug rit).

    U kunt via whatsapp (0650501356) contact op nemen om de mogelijkheden te bespreken.

    Partyplanken voor feesten en partijen worden zowel binnen als buiten de gemeente Enschede gratis geleverd.

  • Is er een winkelverkooppunt?

    Er is geen winkelverkooppunt. Wij hebben wel een pick-up point.

    Bourgondische planken is een opstartend bedrijf, er is geen winkelvestiging, wij werken vanuit een professionele keuken, er is dan ook geen verkooppunt. Bij bestelling van een Bourgondische Plank wordt deze aan huis geleverd of u kunt deze ophalen op ons pick-up point aan de Haaksbergerstraat 312 in Enschede.

    U dient de plank zelf te retourneren binnen 3 werkdagen. Wij kunnen uw plank ook weer ophalen, dit gebeurt in overleg en tegen meerprijs.

  • Wat zijn de breng- en ophaaltijden van de planken?

    Als er besteld is voor de avond, leveren wij uw borrelplank van maandag t/m vrijdag tussen 16:00 en 19:00 uur.

    Indien er een besteld is voor overdag, dan kunt u deze afhalen op afgesproken tijd bij ons Pick-up point tussen 14.00/ 17.00 uur .

    Zaterdag en zondag werken wij zoveel mogelijk met ons pick-up point.

    Zaterdags is de pick-up geopend van 12.00 en 16.00 uur (u kunt de plank op afgesproken tijd afhalen.)

    Zondags openen wij de pick-up alleen voor het afhalen van de planken tussen 12.00 en 12.30 uur. U dient dus tijdig bij de Pick-up te zijn, de pick-up sluit om 12.30.(wij werken zondag tot 13.00)

    Maandag tot en met donderdag uitsluitend in overleg

    De planken en toebehoren dienen schoon en vrij van etenswaren te zijn en dienen binnen 3 werkdagen geretourneerd te worden bij ons pick-up point aan de Haaksbergerstraat 312 Enschede. U dient het inventarisatie formulier bij te voegen voor het terugkrijgen van de borg.

    BEZORGEN

    Wij rekenen 7.50 per rit tot 15 kilometer buiten Enschede, buiten het leverings gebied rekenen wij 1 euro per extra kilometer vanaf einde bezorggebied per heen- of terug rit.

    Bezorgen maandag tot en met donderdag tussen 18:00 en 19:00

    Bezorgen vrijdag en zaterdag tussen tussen 16:00 en 19:00

    Bezorgen zondag tussen 13:00 en 14:00

    Wij bezorgen gratis in Enschede u dient de plank weer in te leveren bij ons pick up point. Het ophalen van uw plank kan tegen meerprijs van 5 euro .(ophalen van de planken maandags tussen 16.00/ 19.00)

    Alles kan in goed overleg, speciale wensen? neemt u even contact met ons op, en wij kijken of we u tegemoet kunnen komen.

  • Hebben jullie een pick-up point?

    Ja, sinds kort hebben wij een pick-up point! Het is mogelijk om je planken af te halen en te retourneren aan de Haaksbergerstraat 312 te Enschede. Je bent tijdens de volgende tijden welkom. 

    (Tijdens de corona Lock down alleen op afspraak.)

    Maandag14:00 – 17:00 uur
    Dinsdag10:00 – 17:00 uur
    Woensdag10:00 – 17:00 uur
    Donderdag10:00 – 17:00 uur
    Vrijdag10:00 – 17:00 uur
    Zaterdag10:00 – 16:00 uur
    Pick-up point openingstijden.

  • Waar is jullie pick-up point?

    Ons pick up -point is aan de Haaksbergerstraat 312 te Enschede (bij Tapijtcentrum Hendriks)

  • Over onze producten

  • Wat is het verschil tussen de Planken?

    We hebben verschillende planken, alle plank en worden ruim belegd met meerdere soorten luxe harde en zachte kazen, diverse soorten luxe gedroogde Italiaanse/Spaanse hammen en worsten, aangevuld met verse seizoen producten. 

    De luxe plank is belegd met dezelfde producten als de ronde basis plank echter uitgebreid met smeersels en tapas. De ultra luxe plank de s/m/l is daarnaast ook extra voorzien van visproducten zoals gamba’s tonijnsalade en zalm . De Visplank is voorzien van alleen vis. De Mannenplank is voorzien van alleen vlees. De Kaasplank is voorzien van alleen kaas.

    BROOD bij de grotere (s/m/l) planken bourgondische oer-bollen1 wit en 1 bruin inclusief 1 kruiden stokbrood.

    BROOD bij de Ronde planken en de xs plank geleverd met 1 kruidenstokbrood, extra brood is bij te bestellen.

    AFMETINGEN

    Wij werken met verschillende afmetingen van 20 cm tot 1.20 cm een makkelijke rekensom is hierbij 10 cm per persoon te rekenen voor het nuttigen van de plank.

    Onze planken kunnen afwisselen per seizoen omdat we met verse natuurproducten en seizoen producten werken dit maakt dat elke plank uniek is.

  • Zit er borg op een plank?

    U betaalt 20 euro borg per plank. Deze borg wordt bij het retourneren van de plank en toebehoren weer via de bank teruggegeven, indien compleet en onbeschadigd, de informatie hierover vind u in bijgeleverde document welke u krijgt bij het aannemen van de plank.

    Het is tevens mogelijk om een eigen plank te leveren welke wij dan voor u opmaken deze dient u dan tijdig af te geven op ons pick-up point, voor prijzen kunt u de afmetingen van onze planken op de site aanhouden. U dient de plank een week voor levering af te geven op ons pick-up point.

  • Wordt er gebruik gemaakt van eerlijke producten?

    Er wordt zoveel mogelijk met biologische natuur producten zonder conservering gewerkt, hiernaast gebruiken we geen plastic maar herbruikbare materialen zo proberen wij milieuvriendelijk te werken.

  • Zijn er glutenvrije opties?

    Wij proberen zoveel mogelijk glutenvrij te werken, helaas is het niet mogelijk geheel glutenvrij te werken door alle verschillende producten op een plank. Er zullen geen graanproducten zoals bijvoorbeeld toast en brood op de plank liggen. Deze worden ernaast geserveerd met uitzondering van de cozy plank.